Väčšina ľudí si pri slove udržateľnosť automaticky predstaví ekológiu a životné prostredie. Tie ale tvoria iba časť celku. Síce veľmi dôležitú, ale
Väčšina ľudí si pri slove udržateľnosť automaticky predstaví ekológiu a životné prostredie. Tie ale tvoria iba časť celku. Síce veľmi dôležitú, ale
Možno aj vy pracujete na svojom „produkte“, ktorý sa chystáte ponúknuť svetu. A veríte, že bude dostatočne dobrý na to, aby ho ľudia
Túžite po peknom, prehľadnom a rýchlom e-shope, ktorý budú mať radi zákazníci i vyhľadávač? Po webe, ktorý zaujme a predáva? Nie ste sami. Na Slovensku je v súčasnosti viac než 10 000 e-shopov. Čo všetko musíte urobiť, než začnete predávať? Prečítajte si zopár cenných rád.
Chcete zaradiť do svojho podnikania udržateľnosť, no neviete ako na to? Cesta k udržateľnému podnikaniu nie je o kozmetických úpravách stratégie, ale o zameraní sa na širšie spektrum oblastí. Vydajte sa s nami na výpravu za vytvorením udržateľnej značky, s ktorou sa budú vaši zákazníci lepšie stotožňovať.
V dnešnej dobe veľa firiem profituje z udržateľnosti bez toho, aby ich produkty boli naozaj udržateľné. Odlíšte sa od nich a vytvorte značku, ktorú budú zákazníci milovať. Zistite, ako sa pri podnikaní vyhnúť greenwashingu a na čo sa na miesto toho zamerať.
Niečo zlé je vždy na niečo dobré. Výnimkou nie je ani toto neisté obdobie. Trochu sme spomalili, viac sa zamerali na samých seba a začali si vážiť veci, ktoré boli pre nás samozrejmosť. A tí z nás, ktorí si mysleli, že práca na diaľku sa nedá zrealizovať tak ľahko, zistili, že je to úplne jednoduché a ešte aj praktické. My sme si tento stav nechali stále otvorený a aj naďalej viac pracujeme z domu ako z kancelárie. A vôbec to nie je preto, že by sme sa ako kolektív nemali radi, práve naopak. Tu je pár dôvodov, prečo sa nám remote tak zapáčil.
Udržateľnosť je téma, ktorá rezonuje každým rokom intenzívnejšie a my dúfame, že tomu tak bude ešte veľmi veľmi dlho. Aspoň dovtedy, kým sa nám to nevryje pod kožu a začneme tak aj naozaj žiť. Minimálne drvivá väčšina z nás.